SKILLED SERVICEDESK MEDEWERKER (NF-202329)

SKILLED SERVICEDESK MEDEWERKER (NF-202329)

SKILLED SERVICEDESK MEDEWERKER (NF-202329)

In jouw rol als Skilled Servicedesk medewerker zet jij jouw kennis en kunde in om de medewerkers van deze Gemeenten zo goed mogelijk te ondersteunen bij het gebruik van ICT middelen en kantoorautomatisering. Als Servicedesk medewerker ben je fysiek aanwezig in het gemeentekantoor.

  • Je hebt een ondersteunende rol naar je interne klanten op ICT gebied en je weet de juiste balans te vinden tussen de techniek en klantgerichtheid.
  • Je bent continu bezig met het stellen van prioriteiten. Welk probleem heeft direct invloed op de operatie en de dienstverlening naar onze klanten? En wie kan een momentje wachten?
  • Je begeleidt onze interne klanten bij gebruikersvraagstukken en snapt hierbij heel goed dat niet iedereen zoveel weet van hardware en software als jijzelf.
  • Je bent verantwoordelijk voor de registratie en afhandeling van de binnenkomende meldingen / incidenten en je neemt regie in de verdeling en escalatie van tickets en de communicatie over de afhandeling.
  • Je bent verantwoordelijk voor de uitgifte (en inname) van ICT werkplekapparatuur en smartphones en helpt medewerkers op weg bij het gebruik hiervan.
  • Naast het aannemen en registreren van telefonische meldingen heb je diverse aanvullende taken zoals de administratie (o.a. CMDB, inboeken afspraken in- en uitgifte), controle van incidenten voordat deze geëscaleerd worden en het behandelen van eenvoudige wijzigingen.
  • Je schrijft handleidingen, standaardoplossingen en standaardwijzigingen en deelt deze kennis met je collega’s.
  • Je doet onderzoek naar de nieuwste technieken en de mogelijkheden op hard- en software gebied en doet hier verbetervoorstellen voor.
  • Als ambassadeur draag je actief het IT beleid en de kaders uit.

 

VEREISTEN / KNOCK-OUTCRITERIA

  • Minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding in een ICT richting;
  • Aantoonbare werkwerkervaring als Skilled ServiceDesk medewerker in een organisatie met minimaal 400 medewerkers in de afgelopen 1,5 jaar.

 

GUNNINGSCRITERIA 

  • Aantoonbare werkervaring met het werken in Topdesk.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij het ondersteunen van gebruikers bij het gebruik van Office 365 in de afgelopen 5 jaar.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij het ondersteunen van gebruikers bij het gebruik van Windows 10 in de afgelopen 5 jaar.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij het ondersteunen van gebruikers bij het gebruik van Apple IOS smartphones in de afgelopen 5 jaar.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij het ondersteunen van gebruikers bij het gebruik van Samsung Android smartphones in de afgelopen 5 jaar.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als Skilled ServiceDesk medewerker binnen een gemeente in de afgelopen 5 jaar.

 

DE KANDIDAAT DIENT OVER DE VOLGENDE COMPETENTIES TE BESCHIKKEN:

  • Je hebt er plezier in om collega’s te adviseren en te ondersteunen. Je bent daarin communicatief vaardig en in staat om complexe zaken zowel mondeling als schriftelijk helder uit te leggen en te rapporteren.
  • Je bent een echte teamspeler: de functie vraagt o.a. flexibiliteit, het vermogen om kennis te delen, en competenties als kunnen verbinden, plannen en organiseren om als team optimaal te functioneren.
  • Je bent analytisch sterk, je hebt overtuigingskracht, je kunt goed samenwerken en je bent vaardig in mondelinge communicatie.
  • Gevoel voor humor

REAGEER!





    HEB JE VRAGEN?
    LATEN WE AFSPREKEN!

    Scroll to Top